mandag 2. januar 2017

Våknet til et vakkert syn!

Vet dere hva jeg våknet opp til i dag??? Jo, jeg våknet opp til et veldig vakkert syn, nemlig SNØ!!! Da var valget veldig enkelt, jeg måtte ut i skogen og nyte både snø og sol! Med meg ble selvfølgelig kameraet men som vanlig kommer ikke det seg ut av sekken med det første og dermed har jeg ingen bilder fra i dag å vise helt ennå:p Det tok litt tid før jeg kom meg avgårde, kameraet måtte nemlig lades og det tar dessverre litt tid. Men når klokken var rundt halv to eller noe sånt var jeg endelig på plass! Solen forsvant dessverre men jeg fikk heldigvis nytt den litt da, trodde tåken skulle innta skogen men den holdt seg heldigvis unna mens jeg var ute! Tror jeg må bli flinkere til å gå på tur der, jeg var jo så flink før når jeg gikk til Solstrålen! Da gikk jeg jo ofte på tur etter timen hos henne men etter at jeg flyttet har jeg ikke vært så veldig flink dessverre...

Turen var en skikkelig oppladning for meg, noe jeg virkelig trengte. Selv om julen gikk mye bedre enn fryktet så er jeg faktisk fryktelig sliten! Ok, så skeiet jeg fryktelig ut med leggerutiner så det har sin del av skylden også men det er mye psykisk i det også, det var jo noe jeg gruet meg til veldig, veldig lenge... Men nå er det over, for denne gangen, forhåpentligvis slipper jeg å grue meg like mye til årets jul! Så nå er det bare å skjerpe seg betraktelig, syns jeg hører Humlen og hva hun kommer til å si til meg på onsdag allerede, hahaha! Så jeg bør nok høre etter allerede nå, for jeg regner med at jeg har rett i hva hun kommer til å si, hahahaha!:p Men altså, bare så det er sagt så klarte jeg å legge meg før halv tolv i går kveld og i tillegg var jeg våken fra klokken ni, så jeg er på vei allerede:p

Ooo! Jeg fikk forresten brev fra NAV på fredag! Det hadde ingenting med AAP`en min å gjøre, neida, det var svar på søknaden om spesialsko, fotsenger og ortroser! Og jeg har fått det innvilget!:D Så nå kan jeg endelig få meg skikkelige vintersko blant annet! For å gå på tur i skogen når det er snø, gikk på en vei vel og merke, er ikke så veldig varmt altså! Dessverre fikk jeg brevet alt for sent på fredag så jeg fikk ikke ringt og bestilt time, men det klarte jeg heldigvis å gjøre i morges! Så om noen dager skal jeg tilbake til ortopedisten jeg var hos for litt over en måned siden og få mer hjelp, det gleder jeg meg innmari til selv om jeg faktisk HATER å prøve sko!

Nå skal jeg finne litt pizza og tine/varme til middag, hjemmelaget pizza er fantastisk uansett om den er nystekt og varm eller nytint og varm:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar