lørdag 28. januar 2017

Januars siste lørdag

I dag gjorde jeg det jeg ville selv om det tok et par timer, dessverre bommet jeg på bussen og måtte vente enda lengre enn hva jeg hadde tenkt... Men nå ligger jeg i sofaen og gjør ikke noe annet enn å høre på lydboken:p Noe særlig mer har jeg ingen planer om å gjøre resten av denne lørdagen, tven har jo ingenting å by på så da er det greit med lydbok!:D

Planer for de neste dagene er absolutt ingenting, morgendagen blir neppe brukt til noe særlig mye bortsett fra yoga og strikking og sånt, mandag vil nok bli brukt til å være ute for solen skal visst skinne og da må det benyttes:p Uken som kommer er siste uke med yogakurs, det er jeg på en måte veldig glad for! For det har vært tre lange uker med litt for mye aktiviteter og ting som skjer om kvelden er ikke så veldig enkelt å være med på for det tar fryktelig mye energi... Men samtidig så har jeg lært vanvittig mye og ser på kurset som noe som virkelig har vært verdt all ekstra energi som har blitt brukt! Heldigvis driver yogalæreren vår med formiddagstimer, de har jeg tenkt å være med på når kurset er over, eller, jeg tror jeg tar en fullstendig yogafri uke om en uke men etter det skal jeg gå på timer!:p

Nå skal jeg fylle på glasset med litt brus og så tror jeg at jeg skal se om det er noe å glo på, telefonen gikk nemlig tom for batteri for et minutt siden:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar