mandag 16. januar 2017

Koselig kafebesøk

I dag var jeg i byen sammen med en tidligere nabo som jeg ikke har sett på veldig mange måneder. Vi spiste boller på en kafe og satt lenge og pratet før vi ruslet litt i butikker for hun hadde litt ting å handle. Jeg fikk også julegave, gavekort på en sybutikk, så nå kan jeg hamstre litt ting der, selv om jeg egentlig ikke trenger noe med det første da, hahahaha! Kjøpte jo alt for mye før jul når jeg sydde til julemarkedet:p Men det er alltid greit å ha et gavekort som kan brukes på sånne bruksting som vatt, nåler, tråd, knivblader osv. osv., stoff har jeg nemlig mer enn nok av!:p

Ellers kjenner jeg veldig på at denne uken blir litt for lang... har avtaler hver eneste dag uten om lørdag, det er litt for mye... I morgen skal jeg starte på et nytt strikkeprosjekt, så sant butikken har garnet jeg vil ha da! Har nemlig store planer om å strikke enda et skjørt, har jo nettopp strikket ett men nå vil jeg ha enda et, bare litt annerledes og i rosa eller lilla:p

Nå skal jeg spise litt kvelds før jeg skal forsøke å legge meg tidlig!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar