søndag 1. januar 2017

Mine nyttårsønsker til deg

Godt nyttår alle sammen!!!


Kjære deg som leser dette:

Jeg håper at året som har gått var god mot deg og at drømmene dine ble synlige i horisonten! Jeg håper at året som har gått gav deg muligheter til å være deg selv, at du smilte med hjertet og at de du møtte på din vei møtte deg med kjærlighet, omtanke og godhet. Ta med deg de gode opplevelsene og møtene inn i det nye året<3

Om dette året som nettopp lukket sin dør har vært vondt og smertefullt, fylt med tunge og vanskelige dager fulle av tårer og annet som måtte være, så vil jeg bare si til deg: Du klarte det! du er her enda, noe du skal være stolt av! Husk at det blir bedre<3 Og husk å alltid behold håpet uansett hvor mørkt det er!<3

Reposter dette lille verset:

Solen står opp til en ny dag, og
gårsdagen blir til spredte minner.
Uansett hvor mange problemer du
hadde i fortiden, er fremtiden full
av muligheter, full av håp.
                                                   -Stuart & Linda Macfarlane

Jeg håper 2017 blir et godt år for oss alle!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar