fredag 17. februar 2017

Aaauuu!!!

Fy flate! at man kan få sååå gangsperr av yoga! det verste er gangsperren i magen, den er vond den! Menmen, det er jo ikke noe galt i å ha gangsperr da, viser jo bare at jeg hadde en aktiv time med yoga i går!

I morges, når jeg skulle til Fysio-damen, var jeg veldig heldig! Vanligvis må jeg vente en stund på en buss på skysstasjonen men i dag så sjåføren på avgangen før at bussen jeg satt på komme, så han bestemte seg for å vente selv om han egentlig skulle ha kjørt! Det syns jeg var veldig kjekt gjort av ham altså! Siden jeg skulle hente en henvisning hos Englene fant jeg ut at jeg skulle gjøre det med en gang, det var veldig lurt for jeg møtte nemlig på selveste Sjefsengelen! Hun strålte opp når hun så meg og syns det var koselig at jeg kom innom, hun visste ikke at jeg skulle hente en henvisning fordi det var de to andre Englene jeg pratet med tidligere i uken:p I tillegg var det veldig rolig der så vi pratet en liten stund, måtte oppdatere hverandre på de siste strikkeprosjektene våre, hahahaha!:D Hun fikk også se gaven jeg strikket til Solstrålen når hun sluttet og det gjorde at hun hadde lyst på oppskriften for hun har veldig lyst på et sånt nemlig, så den skal jeg finne og stikke innom en dag og gi henne.

Timen hos Fysio-damen var rolig, som alltid kan jeg vel egentlig si nå, haha! Hun ville se hvor mye jeg kunne strekke meg over foten når jeg satt på en benk, for å si det sånn så gikk ikke det så veldig bra...:p Konklusjonen hennes var vel egentlig at yoga ikke er noe for meg, men der tar hun feil, heldigvis! yoga er for alle, man må bare tilpasse øvelsene litt!

Etter timen hos henne turet jeg avgårde på litt shopping, planen var å finne noen bursdagsgaver men slik ble det ikke likevel! Aner ikke hva jeg skal kjøpe til de heller, godt jeg har litt tid på meg fremdeles!:p Istedenfor gaver kjøpte jeg en genser til meg selv, en grådig kul en fra lindex!

Hva denne helgen vil bringe vet jeg ikke helt, har ingen planer og i tillegg er jeg helt frisk igjen, så det er veldig deilig! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar