søndag 26. februar 2017

Fastelavenssøndag!

I dag våknet jeg opp og var veldig bestemt på alt jeg skulle gjøre i løpet av dagen, og det uansett hva energisjefen hadde av energi å gi meg altså! Og jeg har fått gjort alt sammen og mer til faktisk! 

Allerede før jeg hadde spist frokost var jeg utenfor huset og sprayimpregnerte yttertøyet som ble vasket i går, så nå er jeg klar for turtime med Humlen men forhåpentligvis kan vi gå med solbriller da. Værmeldingene klarer fortsatt ikke helt å bestemme seg men jeg heier på yr, de melder nemlig sol, to skyer og mange plussgrader. Etter frokosten laget jeg bolledeig og satte bakebollen på en rist på gulvet i gangen, der er det nemlig varmekabler, kjøkkenvasken var nemlig litt opptatt av oppvask som jeg gjerne ville få rent. Av deigen ble det noen og tyve herlige boller, så nå har fryseren fått enda flere boller å passe på. Istedenfor å spise en sen lunsj ble det en veldig tidlig middag, jeg hadde nemlig så innmari lyst på boller men fant ut at det var lurest å ha litt skikkelig mat i magen først!:p

Shinet alle gulvene, de fleste iallfall, har jeg også fått gjort, nå er det bare å vente på at gulvet er helt tørt og så skal yogamatten rulles ut igjen. I mens skal jeg kose meg med koftestrikketøyet, tv og litt brus, mulig det blir en fastelavensbolle eller to til litt senere:p

Hva som skjer denne uken vet jeg ikke helt, eller, de faste avtalene som strikkeklubben, Humlen og Fysio-damen gjelder, men utenom de så har jeg ikke lagt noen planer. Hadde egentlig lyst til å låne en prinsesse eller to og ha de på overnatting siden det er vinterferie men prinsessene skal på fjellet og kose seg i snøen. De er heldige de! Skulle gjerne ha vært på fjellet, spesielt dit de skal, der er det så vakkert og fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar