onsdag 15. februar 2017

Onsdag 15.februar

I dag tok jeg beina fatt og gikk ned til Humlen, vet ikke helt hva de syntes om det, de fikk nemlig ikke si så mye, hahaha! Dessverre begynte det faktisk å REGNE mens jeg gikk nedover, det var det jo ikke meldt i det hele tatt i det tidspunktet! regnet skulle komme i ettermiddag, ikke halv ett altså! Men jeg var heldigvis godt kledd da, hetten måtte på, til tross for at jeg hater å gå med hette på nyvasket hår... den trengte ikke å være på så veldig lange da, det var veldig bra!

Timen hos henne var som alltid veldig god, vi pratet som vanlig om veldig mye, sånn er det jo egentlig alltid!:p Hun hadde faktisk vært her inne og lest så hun var veldig klar over at jeg hadde vært syk siden sist, tror hun også hadde skjønt at det kom til å gå den veien sist jeg var hos henne for jeg var jo ikke frisk da. Det jeg syns var veldig kult og koselig er at hun har bloggen min under favoritter på macen sin:D 

Smertene i beina mine var vel det som vi pratet mest om, iallfall mye om. Hun kom med en tanke om at smertene som kom på lørdag kan ha kommet fordi jeg har vært syk, det har ikke jeg tenkt på før! Men muligheten for at det stemmer er jo faktisk veldig tilstede! Nå er jeg takk og lov veldig sjelden syk, har et par forkjølelser i løpet av året men det er ikke ofte det blir mer enn bare en forkjølelse. Uansett, nå har hun iallfall sådd den tanken i meg så det skal jeg prøve å ha med meg videre til neste gang jeg blir dårlig! (måtte det være leeeenge til!!!!) Jeg sa at på det verste kan det være så ille at jeg har mest lyst til å gå inn i garasjen til huseieren og se om de har en motorsag sånn at jeg kan skjære av meg beina. Det var forståelig men hun er veldig sikker på at jeg ikke kommer til å finne på noe sånt! Det har hun også grådig rett i altså! som hun sa så hadde jeg nok gått derfra lenge før jeg hadde kommet så langt, dessuten vil det jo neppe gjøre saken særlig bedre ved å prøve på det! Man får rett og slett litt sprøe ideer når man er full av smerter, det gjør iallfall jeg! heldigvis pleier jeg ikke å fullføre de sprøe ideene mine da!:p

Vi var også innom temaet nav, det har jeg ikke tenkt så veldig mye på for å være helt ærlig, det gikk rett og slett veldig fort i glemmeboken siden jeg fremdeles gikk på yogakurset! Men nå har jeg sendt en melding til nav-damen og bedt om mer informasjon om de to forskjellige greiene hun pratet om når vi var på møte med henne. Håper jeg kan få noe fornuftig info om akkurat det vi pratet om! Det som jeg syns er veldig bra er at Humlen kommer definitivt til å passe på at jeg ikke tar for mye på meg! Jeg vet av smertelig erfaring at jeg, iallfall før vel og merke, hadde veldig lett for å si ja og fryktelig vanskelig for å si nei, og tok dermed veldig mye på meg. Har faktisk blitt betraktelig flinkere til å si nei da, heldigvis, men jeg kan nok bli enda flinkere!

Om et par uker skal vi ha turtime, det gleder jeg meg veldig til! Da skal også Humle-vofsen få være med og vi skal sjekke ut stien til Humleplassen og se om den er blitt farbar igjen etter vinteren!:D Når jeg skulle gå fikk jeg prøve den nye bolsteren hun hadde kjøpt, den var veldig god! Har siklet på sånne en stund og nå må jeg bare kjøpe en sånn selv rett og slett! Det får jeg forhåpentligvis gjort i morgen for da skal jeg på yoga på et sted jeg ikke har vært før!:D

På vei hjem dro jeg innom legekontoret, planen var jo å hente ny henvisning til Fysio-damen. Men det var ingenting som lå og ventet på meg, den ene Engelen kunne fortelle at Raketten har vært syk hun også. Så derfor la hun inn ønsket mitt på nytt, så på fredag stikker jeg hodet innom og ser om det ligger noe å venter på meg da!

Nå er det virkelig på tide å finne litt middag som jeg kan spise altså! Har fryktelig lyst på cola, irriterende mye faktisk! Men jeg kan forhåpentligvis klare å vente til i morgen, da kan jeg heller kjøpe det:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar