torsdag 2. februar 2017

Vel gjennomført!

Yes! da er yogakurset vel gjennomført! jeg bestod med glans!:p Tror yogalæreren sa at jeg hadde hatt god tapas, altså god selvdisiplin eller noe i den duren der!
Skjønner ikke helt hva jeg tenkte når jeg var på vei til yogastudioet, jeg nesten fløy avgårde og gikk så og si i ett i litt stor hastighet. Så når jeg kom inn landet jeg i sofaen og var fullstendig utslitt, ikke særlig god oppladning til yogaen, menmen...:p Jeg klarte iallfall å være veldig ahimisk da for jeg kjente at ting ikke var helt okey. 

Når jeg skulle hjem kjente jeg veldig at jeg ikke hadde lyst eller ork til å gå hele veien, det er jo ganske langt sånn sett, spesielt etter halvannen time med skikkelig trening! Derfor tok jeg bussen, men for å slippe å stå ute så veldig lenge gikk jeg innom butikken, ikke lurt! ut hadde jeg nemlig med meg både en liten flaske solo og tyrkisk pepper...:p men det er jo nesten helg da og så syns jeg at man kan feire at man har klart å gjennomføre en måned med heavye treningsøkter (sett i forhold til meg iallfall!) Jeg kom hjem 20-25min senere enn om jeg hadde gått men det gjør ingenting, hadde jeg gått hadde jeg vært rimelig våt, det begynte nemlig å regne når jeg ventet på bussen:p

Nå sitter jeg i sofaen og her skal jeg sitte en liten stund til, må lande litt, spise litt kvelds og bli litt trettere før jeg kryper under dynen. I morgen har jeg time hos Fysio-damen men det blir vel like lite trening som de forrige timene der, hahaha:p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar