mandag 13. februar 2017

Jeg har så vondt i beina mine! de siste dagene har egentlig vært et lite smertehelvete... cmt er rett og slett en jævlig kjip sykdom å ha noen ganger!
Ikke kom jeg meg ut i skogen dessverre, det hadde nok ikke vært særlig vellykket om jeg hadde kommet så langt heller... men jeg har vært ute likevel da! Altså, smerter eller ikke, når solen skinner så vakkert som den gjør nå for tiden er det mye som skal til for å stoppe meg i å gå ut! Så dagens planlagte tur ble byttet ut til en mini-rusletur på en brygge hvor jeg satt og leste litt og matet masse småfugler og en svane med det som egentlig skulle være lunsjen min:p

Nå skal jeg forsøke å lage en pizzadeig, vet ikke hvor langt jeg kommer på det prosjektet men jeg må jo ha litt middag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar