mandag 27. februar 2017

Emoji-challenge

Kom over denne emoji-challengen, så da måtte jeg svare:p
👰🏼 Gift? - Nei

👶🏼 Barn? - Nei, men jeg håper å få det en gang i fremtiden.

✂️ Operert? - Ja, opptil flere ganger men bare en operasjon med narkose

💉 Sydd før? - Japp, både Solstrålen og Syklisten har sydd i meg veldig mange ganger ettersom de har skjært vekk føflekker.

😩 Brukket bein før? - Nja, muligens båtbeinet eller noe sånt, men ikke noen påviste brudd

🔫 Skutt med pistol før? - Teller vannpistol?:p

👋🏼 Sagt opp en jobb før? - Ja, opptil flere grunnet flytting, min siste jobb sa jeg vel egentlig aldri opp, gav bare beskjed om at jeg ikke var tilgjengelig med det første (vikarbyrå) 

✈️ Fløyet i et fly før? - Mange, mange ganger, siste gang for straks to år siden.

Skulket skolen før? - Ja, et par ganger! Første gang i 5.klasse, forfalsket håndskriften til mamma og latet som om jeg skulle til tannlegen. Så var det et par ganger på videregående.

🚑 Kjørt ambulanse før? - Nei.

🐶 Hatt et kjæledyr? - Ja, to stykker.

🚁 Hoppet i fallskjerm? - Nei, vet ikke om jeg hadde turt det heller

⛷ Stått ned en bakke på ski? - Har mer eller mindre vokst opp med ski på beina!

🏇 Ridd på hest? - Ja, noen få, få ganger.

🏥 Bodd på et sykehus? - Nei.

🚓 Sittet i baksetet i en politibil? - Ja, men det var en sivil politibil

👕 Strikket en genser? - Jepp, mange!

📺 Vært på TV? - Ja, linselus i forbindelse med 17.mai og et bryllup.

🚨 Kjørt for fort før? - Nei, har ikke lappet, men har sittet i en bil som kjørte for fort, ble stoppet av politiet og fikk bot.

🏋🏼‍♀️ Løftet tunge vekter? - Ja, hos Sangerinnen

🏄🏼‍♀️ Surfet før? - Nope.

🕷 Tatt på en edderkopp? - Mange! Hiver ut alle jeg kommer over i leiligheten

🎷 Spilt et instrument? - Ja, blokkfløyte! Men jeg kan ikke andre sanger enn Å så flott, å så flott, fine ferske hveteboller smaker godt! Eller, jeg kan faktisk Lisa gikk til skolen og en sang eller to til når jeg tenker meg om!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar