torsdag 16. februar 2017

Ny plass og shopping

Jada, da har jeg testet ut nok et yogastudio! Dessverre var det en litt for tøff time for min del, timen var absolutt for mer trente yogier enn hva jeg er! Men samtidig så var det veldig morsomt, yogalæreren er fantastisk og gav meg til og med poeng for forsøk på en salto, hahahaha! Ny tights og en bolster ble også med hjem, hihihi! For altså, selv om jeg har to yogatightser trengte jeg virkelig en til! De to andre er litt crazye i fargene men denne er bare mønstret i svart og hvit:p Flere jeg har spurt mener det er mer enn nok med to yogatightser men som jeg sa til Humlen i går når vi snakket om det, så har jeg problemer med å finne bukser som er lange nok, så det er ikke bare til yoga de brukes og dermed en ypperlig grunn til å kjøpe flere!:p

Nå sitter jeg i sofaen, kjenner at kroppen ikke orker så veldig mye mer enn det, spesielt beina sier ifra. Så derfor har jeg heller ingen store planer for resten av kvelden heller, det kommer garantert til å gå i koftestrikking, tv og kanskje litt lesing også innimellom:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar