mandag 27. februar 2017

Gaver i boks!

Vet ikke hvor lurt det var å ignorere energisjefen i går jeg, var utmattet når jeg la meg, så det jeg gjorde var nok muligens litt i overkant... finnes det falsk energi? isåfall var det muligens det jeg hadde i går rett og slett! I dag fikk jeg ikke noe svar når jeg prøvde å finne ut hvor mye energi jeg skulle få, trodde først det ikke var noe som helst å hente men der tok jeg heldigvis litt feil.

Så, siden jeg hadde litt energi har dagen i dag ble brukt til å bli ferdig med bursdagsgaver til noen prinsesser som har bursdager i løpet av de neste fem-seks ukene! Vanligvis pleier jeg å bruke eviglang tid på det men i år gikk det på andre forsøk!:p Jeg er veldig, veldig sikker på at gaven til minsta blir ekstremt populært, jeg har det med å treffe på henne, litt verre med hun som er noen år eldre men jeg tror det vil falle i smak det også. 


I morgen er det tid for strikkeklubben igjen, vet ikke hva slags strikketøy jeg skal ha med meg. Har begynt på mønsteret på koften og da er det ikke så greit å strikke på det der. Men jeg har et skjørt liggende så det kan jo alltid få litt oppmerksomhet igjen, om jeg finner det da:p

Nå skal jeg spise kvelds og vurdere om jeg skal se Åsted Norge eller legge meg litt tidlig og lese istedenfor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar