onsdag 22. februar 2017

En mørk onsdag!

Nå sitter jeg i en relativt mørk stue, glemte å slå på lyset når jeg gikk forbi og mørket utenifra gir ikke akkurat så veldig mye lys! Der er det nemlig tunge gråe skyer som virker veldig faretruende når det gjelder regn altså... og bare et minutt etter dette ble skrevet ble det enda mørkere før det begynte å hølje ned...

Egentlig skulle jeg til Humlen i formiddag men for noen timer siden fikk jeg en melding av henne, hun var dessverre blitt syk, det er jo aldri gøyt å være syk, håper hun blir fort frisk igjen! Så derfor har jeg plutselig ingen avtaler, skulle ønske Sommerfuglen hadde formiddagstimer om onsdagene, for da kunne jeg ha gått dit og gjort yoga i dag. Men det har hun ikke, jeg skal heldigvis dit på fredag da, har nemlig avlyst timen hos Fysio-damen sånn at jeg kunne gå på yoga:p

Beina var litt sånn - jammen, siden vi ikke skal til Humlen i dag trenger vi jo ikke å gjøre noe som helst! da kan vi jo bare bli liggende under dynen og høre på radio resten av dagen! etter at jeg hadde lest meldingen. Men får de viljen sin? nope! For jeg hadde uansett planer om å stikke innom legekontoret og se om Sjefsengelen er på jobb etter at jeg hadde vært hos Humlen, hun ville jo gjerne ha oppskrift på sjalet jeg har strikket, så det skal hun få, om hun er der da. Og så må jeg jo bruke det nye sjalet mitt nå som jeg endelig er ferdig å strikke det!:D

Nå er det på tide å lage litt frokost, har jo vært våken siden halv åtte og oppe i litt over en time. Og Solstrålens regel om frokost er jo å spise innen en time etter man har stått opp, så da er jo det på tide at jeg gjør noe med det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar