mandag 20. februar 2017

En litt fornuftig mandag

Hmm, jeg lurer veldig på hvor denne dagen har blitt av! Ikke har jeg gjort så veldig fornuftige ting heller, eller, jeg har vasket litt klær da! det er jo en fornuftig ting å gjøre!

Jo, forresten! jeg har jo gjort yoga! det er jo noe av det mest fornuftigste jeg kan gjøre i løpet av en dag, ikke sant Humlen!? hihihi:p Jeg elsker min nye bolster som jeg kjøpte forrige uke, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det for lenge siden! Og så har jeg strikket, vil si at det går innunder fornuftige ting, samt det å lese hvordan det går med Heike i Sagaen om Isfolket! det er jo viktig å vite hvordan den historien går! Og så har jeg vært ute en liten tur, ble busstur til byen for jeg ante ikke hva jeg skulle finne på. Men jeg var veldig flink, jeg brukte ikke en eneste krone! Eller, jo, jeg kjøpte en pakke menthos med lakrissmak da, men det var bare ti kroner så de ser vi bare gjennom fingrene på, haha!

I morgen er det tid for strikkeklubb igjen! Tror jeg tar med meg koften og strikker videre på den, satser på en rolig gjeng der, det hadde vært veldig greit! 

Nå er det tv, kvelds og litt strikking før jeg skal legge meg, tror jeg da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar