fredag 10. februar 2017

Kveldens problem!

Fortsatt er formen dårlig og jeg ser nok en gang at klokken er litt for mye, ehehe...
Kveldens problem er ikke min rennende nese eller mine nysete lunger, stemmebånd eller hvor nå nysen kommer fra! Neida, det er skrivekløen som er kveldens problem, noe den ofte er når den først dukker opp... Humlen gav meg nemlig en skriveide forrige uke og den har jeg grublet veldig mye på! 

Resultatet av kveldens skrivekløe er nesten fire sider med historien min takket være ideen fra forrige uke. Da er det veldig greit med gode dagbok-notater og ikke minst en godt skrevet journal fra timene hos Solstrålen! det gjør denne skriveideen veldig mye enklere! Drømmen er jo å en gang gi ut en bok, bare jeg kommer i gang og skrive den da, hehe! Kanskje dette er starten?!

Nei, jeg må legge meg nå, skrivekløe eller ei altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar