fredag 3. februar 2017

Hadde tenkt å ha en rolig helg...

Vel, nå har helgen min fått bråe forandringer... vet ikke helt om jeg syns det er så greit men jeg klarte ikke å si nei, selv om det innebærer overnatting... Forhåpentligvis blir det veldig koselig da! Pleier jo å være det når jeg er så heldig å få være med de skjønne små pikene!<3 Heldigvis er det bare for en natt og en natt kan jeg ofre til det, er jo mulig jeg får sove godt der likevel, er jo lov å håpe!

Og ja, by the way, historier om andre som lever med PTSD er IKKE bedtime-stories altså! Humlen og jeg snakket nemlig om det på onsdag og jeg fortalte om boken jeg hadde lest lørdag kveld... Det er som hun sa - det er noe med å lese riktig litteratur på riktig tid! Kanskje ikke lese de tyngste historiene en lørdagskveld, det er som sagt ikke bedtime-stories! Men Isfolket derimot, er veldig greit å lese når man ligger i sengen! Det er jo bare om troll, hekser, små djevler og andre ting, rent eventyr! Hennes råd er å være bevisst på hva jeg putter inn i hodet mitt før jeg skal sove, hun har grådig rett i det! Dette er jo noe jeg innerst inne vet godt om fra før av men jeg går litt på sånne smeller en gang i blant men jeg må tydligvis ha det inn med teskjeer!

Nå skal jeg rett og slett gå og pakke litt, vet ikke helt hva jeg skal ha med meg men det er meldt pent vær så jeg trenger ikke å pakke all verdens av uteklær heldigvis! Dessuten, fryser jeg så vet jeg at det er klær i det huset jeg skal til som passer meg, om ikke så godt, så iallfall til at jeg kan gå med det ute en liten stund! Men jeg må iallfall ha med meg strikketøy, tror egentlig ikke sjansen for at det blir strikket så mye er tilstede da, likevel må det være med, just in case! Og så må jeg selvfølgelig ha med meg en bok, eller muligens jeg må ha med to, har nemlig bare litt over 100sider igjen. De leses nok garantert opp på bussene, jeg skal nemlig tilbringe ganske mye tid ombord for å komme frem dit jeg skal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar