onsdag 8. februar 2017

Onsdag 8.februar

I dag var Humlen og jeg litt nerdete, det er faktisk veldig morsomt når nerden i henne bobler frem!:p Hun fikk nemlig lese masse papirer, deriblant rapporten PPT skrev på meg i barnehagen. Det var faktisk veldig interessant å høre hennes synspunkter på det hun leste! Solstrålen og jeg pratet jo litt om det, fikk nemlig tak i rapporten når jeg gikk hos henne men Humlen er den eneste som har lest den. Uansett så likte jeg det hun sa etter at hun hadde lest det som ble skrevet! 

Ellers gikk timen til å prate om uken som har vært, barnevaktshelgen, her kom hun faktisk med en grådig genial ide som jeg skal ta med meg, nemlig hjemme-kino! det er jo helt genialt når barnevakten ikke har like mye energi som barna! litt yogaprat med mer.

Siden jeg ikke rakk bussen hjem kunne jeg velge mellom å gå hjem, henge på bussterminalen en hel time eller ta bussen til et kjøpesenter og vente der på neste buss hjem. Fordi formen ikke er helt på topp valgte jeg det siste, kunne gjerne ha gått hjem, det var nemlig beina som hadde mest energi, men resten av kroppen protesterte litt på det. Å vente ute hadde vært fryktelig kaldt selv om solen skinte, for det blåste noe helt vanvittig også.

Nå sitter jeg i sofaen og glor på tv, er sliten, det har vært noen hektiske dager og når man hangler litt i formen blir energien deretter også... I morgen har jeg planer om å besøke Bamse og Karamell, jeg håper de er der sånn at jeg kan få noen gode klemmer av dem! Men jeg lovet Humlen å kjenne på energinivået mitt og gjøre ting deretter, jeg skal iallfall forsøke å ta hensyn til det. For det er jammen meg ikke enkelt altså! Å ta det med ro når jeg er på minussiden er jo så hinsides gørrkjedelig! jeg vet jo at det er det mest fornuftigste å gjøre men likevel er det vanskelig! Humlen skrøt veldig av meg forrige uke, da hadde jeg nemlig vært veldig flink! Så jeg håper jeg klarer det denne uken som kommer! kroppen min trenger det, jeg kjenner jo det men det er som sagt ikke alltid like enkelt å høre etter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar