lørdag 11. februar 2017

En laber form

Hmm, formen min er fortsatt ikke kommet tilbake, det er kjedelig det!!!
Egentlig skulle jeg ha vært på noe koselige greier i dag men jeg måtte melde avbud siden jeg ikke er frisk... så jeg har hatt en litt kjedelig dag i dag rett og slett... Men jeg har fått sol på meg i dag da, heldigvis! Måtte jo ut en tur, kunne jo ikke sitte hjemme selv om formen var litt laber. Turen gikk til kjøpesenteret men der var det fryktelig masse folk, så det ble med turen innom matbutikken og en ørliten tur innom kid, vil ha nye gardiner, men gikk tomhendt ut derfra, heldigvis er det salg der litt til! Så istedenfor å koke der inne gikk jeg ut og satte meg ved busstoppet og satt der i nærmere tyve minutter, det var deilig det!

Nå skal jeg spise middag, har ikke særlig matlyst men må ha noe mat i meg likevel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar