lørdag 18. februar 2017

At en natt kan ødelegge så mye!

For en ugøy dag dette har vært!
Hadde en forferdelig merkelig, rar, snål, ekkel drøm, eller, mulig det er mer et mareritt egentlig! Det involverte blant annet Humlen, Humle-vofsen, meg selv, noen merkelige vesener og sikkert mer som jeg ikke klarer å komme på. Når jeg våknet var jeg langt utenfor toleransevinduet og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, tydligvis fått en skikkelig støkk i løpet av natten. Så det endte med at jeg styrtet i meg litt frokost før jeg føk på dør, planen var å gå på tur i skogen for jeg tenkte at det sikkert kunne roe meg litt! Men så var det det med at jeg satt å leste på bussen og plutselig var jeg langt, langt unna skogen og dermed ble jeg værende på bussen til endestasjonen. Så tok jeg en ny buss videre, endte opp på flere kjøpesentre i tur og orden, så skulle jeg hjem men det ble middagsbesøk istedenfor...

Når jeg skulle hjem nå i kveld sprakk boblen jeg har vært i i hele dag, tårene, angsten og panikken bare kom som kastet over meg, det er ikke særlig gøyt, enda mindre gøyt er det når man befinner seg i en relativt full buss med festglade og støyende ungdom... Verktøykassen slo seg heldigvis på både med pusteøvelse og en annen øvelse Humlen har lært meg men pga bråket bare mistet jeg fullstendig tellingen, så det hjalp ikke så veldig mye... heldigvis hadde jeg jo boken i sekken og selv om det var betraktelig mørkt ombord så klarte jeg å lese litt og konsentrere meg såpass at jeg klarte å roe meg selv litt ned! Hjemme gikk jeg rett i dusjen, så spiste jeg litt kvelds før jeg bare landet på yogamatten og fant den gode bolsteren min, der lå jeg i tyve minutter. Det funket heldigvis, så nå sitter jeg innpakket i ullteppe, glor på tv, spiser lakrissjokolade og drikker litt cola! Men jeg kjenner at jeg ikke kommer til å bli værende her så veldig lenge, sengen blir nok funnet innen kort tid for jeg er trett, sliten, lei og har to bein som er fulle av bobler og støt. Mistenker akkurat de to for å klage skikkelig bare for at jeg skal forstå at jeg har gjort for mye i dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar