lørdag 25. februar 2017

Energikongen hadde ingenting

Fra å ha to gode dager til å knapt orke å komme meg opp av sengen, jaja, sånn kan det også gå... Heldigvis har ikke den dårlige dagen så mye å gjøre med humøret mitt da, mer med hvor mange skjeer energi energikongen hadde å putte i skålen min, det var knapt et korn oppi der...

Det har også vært en total værforandring også siden i går da, mulig det gjorde energikongen i dårlig humør slik at han ikke ville dele noe ut i dag? Her har det iallfall vært orkan, føles iallfall slik ut da, snødd, regnet og ja, generelt vært en dårlig vinterdag, det stikk motsatte av hva det har vært de to siste dagene. I morgen skal det visst være sol igjen, iallfall litt av dagen da! Jeg er veldig spent på værmeldingen for dagen Humlen, vofsen og jeg skal ut på tur, det var strålende vær for noen dager siden, i går var det det masse regn og nå er sjansen for sol enda større da også storm melder sol, i tillegg til regn da.

Selv om energikongen ikke gav meg særlig energi utdelt har jeg brukt litt likevel! Blant annet har jeg støvsuget, skulle vaske gulvet men så langt kom jeg aldri, kroppen stoppet fullstendig opp og jeg bare sank sammen i sofaen. Men jeg klarte å hale meg ut en tur, måtte ha litt frisk luft og så måtte jeg handle litt da.

Forhåpentligvis har jeg litt mer flaks hos energikongen i morgen, jeg skal nemlig spise fastelavensboller men for å kunne gjøre det må jeg bake først!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar