torsdag 9. februar 2017

Kjedelig!

Blææææ, det er kjedelig å være dårlig!
Formen bare sank i går kveld, den ene mandelen ble vond og nesen tett... Men energien var ikke så fryktelig ille når jeg våknet i morges, til tross for en litt kavete natt med feberdrømmer da... Planen min om å besøke Bamse og Karamell stod fortsatt som dagens plan, samtidig som jeg husket på hva jeg lovet Humlen i går - nemlig om å ta hensyn til energinivået og hvilken side jeg er på! Etter litt frokost kjentes det ut som om jeg var i form nok til å dra ut dit, joda, det er jo et stykke, samtidig så er det en energigivende ting, og det er bra! Meeeen, så var det nå sånn at kroppen ombestemte seg da vi kom inn til sentrum, jeg hadde mindre energi enn hva jeg hadde når jeg våknet... Så istedenfor å dra ut til de, kjøpte jeg lunsj og litt snop og så tok jeg bussen hjem igjen. Det var mer enn nok aktivitet for min del i dag ja!

Så resten av dagen har gått til å glo på tv, har heldigvis tv2sumo, det er grådig greit når det bare er gørrkjedelige programmer på den vanlige tven! Nå lurer jeg litt på om jeg skal ta en tur på butikken, hadde vært godt med litt luft og så har jeg noen flasker å pante.

I morgen skal jeg til Fysio-damen, mulig jeg burde ha avlyst timen men jeg tror det skal gå bra! Det er uansett forsent å avlyse uten å måtte betale straffegebyr. Dessuten må jeg ha ny henvisning til henne, har nemlig bare tre ganger til på henvisningen hun fikk når jeg startet, så jeg må innom legekontoret og skaffe meg en ny en. Aner ikke om jeg må ha en time for å få en ny henvisning, Solstrålen har jo allerede skrevet en så det ligger jo en i journalen min. Men må jeg ha legetime så håper jeg at jeg kan få time hos H, men da må jeg prate med Sjefsengelen og høre om hun kan fikse det for meg. Hun er tydligvis en veldig populær lege! hun har nemlig ikke hatt en eneste ledig plass, som jeg har fått med meg, siden jeg begynte å sjekke i juni, mens de andre legene der har hatt det flere ganger. Det er jo forsåvidt veldig bra da! men samtidig litt dumt for vi som gjerne vil inn på listen hennes!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar