tirsdag 14. februar 2017

Dagen i dag har vært lang, den startet heller ikke helt som en dag egentlig burde starte... Jeg skjønner ikke helt hva som gikk av meg i morges men jeg presterte iallfall å sove igjennom alt som heter alarmer, hentet til og med mobilen uten at jeg kan huske å ha stått opp og gjort det, hahaha! Først fem på ti klarte jeg å stå opp, da hadde jeg bare tyve minutter på meg og på den tiden måtte jeg spise frokost og finne ut av hva dagens strikketøy skulle være, det var vanskelig! Men jeg kom meg nå avgårde presist, heldigvis!

Gjengen som kom i dag var ikke så stor men det var litt sånn, tja, litt merkelig stemning men det er det visst en grunn til da, litt x`er og sånt visstnok... Egentlig ville jeg hjem når det var ferdig men da dukket en av damene opp og så ble hun, jeg og en til sittende å prate leeenge! så gjorde jeg meg egentlig klar for å gå men så kunne hun ene gjerne kjøre meg hjem, vi måtte bare innom kjøpesenteret først, okey tenkte jeg, kan jo ikke ta så lang tid! Men joda, vi endte opp på kafe og spiste is vi!:p ikke det jeg egentlig ville ha for jeg var hinsides sulten men det mettet meg midlertidig sånn at jeg ikke ble fullstendig gal:p (Turen var veldig koselig men det var bittelitt bedre å komme hjem og få skikkelig mat i magen!:p)

Nå er det fødeavdelingen på fem så nå må jeg bare avslutte her!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar