onsdag 1. februar 2017

Forskningsprosjekt på gang!

Det ble ikke noe vandring, verken til eller fra Humlen sånn jeg skrev om i forrige innlegg. Det var rett og slett for vått ute til at jeg gadd å gå og siden jeg rakk bussen hjemover gadd jeg ihvertfall ikke å gå hjem!:p Snøen ser ikke ut til å bli liggende, skal visst begynne å regne nå i ettermiddag. Meeen vet du hva?? neste uke skal det visst være strålende sol så og si hver eneste dag, iallfall frem til torsdag:D Fantastisk nyhet spør du meg!

Timen hos Humlen var som alltid veldig god, vi pratet om masse, blant annet synet mitt. Da ble hun, som hun sa selv, veldig nerdete, det er egentlig veldig morsomt når hun er det:p Så jeg har fått i oppgave å finne ut av litt ting og tang fra tidlig barndom. Svarene, om jeg får noen nyttige da, skal vi bruke til å forske litt og kanskje vi blir enda klokere:p

Har prøvd å finne ut mer info om cmt-varianten min, det er VANSKELIG altså! Har funnet litt men ikke som gjør meg så veldig mye klokere da. En ting jeg leste er at CMT 1b er veldig varierende i alvorlighetsgrad, en god del har også skoliose, noe jeg har, iallfall en liten grad av da. Synet er også en ting, så selv om nevrologen min mente jeg ikke trenger å sjekke det har jeg tenkt å bestille en time. Better safe than sorry!

Nå skal jeg se om jeg finner noe spisendes middagsmat, vandret innom butikken på vei hjem men gikk tomhendt derfra fordi jeg ikke klarte å bestemme meg, som vanlig... Men jeg lurer litt på om jeg skal lage ostesmørbrød med nachos på, det laget jeg i går og det var sykt godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar