mandag 12. juni 2017

En strevsom mandag

Okey, da er mandagen over! det er jeg veldig, veldig glad for! Dagen har ikke gått slik den pleier, det har skjedd ting som jeg ikke syns er så veldig greit... skulle veldig ønske at jeg hadde hatt bil slik at jeg kunne ha kjørt avgårde og besøkt den det gjelder! For det er ikke så lett å komme seg steder med buss når det er kveld... Men alt går heldigvis fint nå da og det ser ut som det vil fortsette å gå bra!

Møtet med kartleggingsfyren gikk så som så, han har visst et inntrykk av at jeg ikke er så veldig motivert eller noe sånt, for kartleggingstesten var visst ikke så veldig vellykket! Han skulle helst ha sett at jeg hadde krysset av på mye, mye, mye mer enn hva jeg har gjort slik at vi hadde hatt litt mer å gå ut ifra! Helst ville han at jeg skulle legge alt til side, glemme alt av sykdom, vanskeligheter osv. osv. osv. og svare som om ingenting er i veien med meg! Og joda, jeg både ser og skjønner det! Men det er fryktelig vanskelig og jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å klare det! Vi har ingen ny avtale men han ville gjerne høre fra meg innen vi er litt ute i neste uke sånn at han får vite hva jeg tenker og bestemmer meg for. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, akkurat nå kjenner jeg at jeg har alt for mye på meg, men det er mest pga det som jeg skrev om i første delen da, det var dråpen som fikk begeret til å renne over...

Så nå tror jeg at jeg bare skal prøve å glemme alt som henger over hodet på meg og heller spise litt kvelds før jeg kan legge meg! I morgen er det strikkeklubb og så skal jeg heldigvis til Humlen på onsdag! hun har garantert råd til meg i både den ene og andre saken!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar