fredag 30. juni 2017

Månedens varmeste dag!

Jeg tror jeg erklærer min sommerferie for skikkelig startet fra nå av! Det har vært alt for mye som har skjedd de siste ukene og jeg kjenner at det er noe jeg er nødt til å gjøre noe med! Som Humlen så fint sa det så har det rett og slett vært kaos! Så nå bestiller jeg herved en ROLIG juli måned! Jeg har per dags dato kun to avtaler og det er med Humlen før hun tar ferie, ellers skal det skje så lite som mulig! Eeh, det stemmer ikke helt faktisk! Sommerfuglen er jo snart tilbake og da har jeg også yogatimer hos henne da:p Men samtidig så har jeg nok behov for at det skje litt mer utenom Humlen og yogaen, så jeg kommer garantert til å være på farten, får bare prøve å være litt mindre på farten enn ellers! Og så skal jeg jo forhåpentligvis på tur med Pinnsvinet, men det er en dagstur og noe vi tar veldig på sparket, dersom været tillater det! mulig det blir flere dagsturer men det og blir sånne på-sparket-turer:)

Ellers har dette vært månedens varmeste dag! Jeg har nesten kolikvimpet av varmen men det har også vært veldig deilig da! Jeg har hatt en bytur, møtt noen gode mennesker fra fortiden, en av dem har jeg ikke sett på nesten ett helt år så det var innmari koselig! Hun har blitt en ung voksen dame nå og jeg skjønner ikke helt hvor årene har blitt av! Hun var jo min lille jente i går jo liksom!:p En litt forsinket bursdagsgave fikk jeg også, det var en krimroman, om den er noe vet jeg ikke helt ennå, må sniklese litt i den først:p

Nå i kveld har jeg vært på en liten kveldstur med Pinnsvinet, de turene blir alltid lengre enn hva jeg tror, haha!:p Planen var å legge meg tidlig men jeg må lande litt først, i tillegg så må jeg lade aktivitetsklokken min sånn at den kan måle søvnen min i natt:p Og så må jeg ha litt kvelds, har veldig lyst på en is siden det er så varmt men det er jo ikke så mye mat i det da:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar