mandag 26. juni 2017

Junis siste mandag

Solen kom tilbake til Vestlandet i dag!:D
Jeg blåser laaaaangt i den derre rekorden når det gjelder antall regndager i juni! Egentlig stemmer det jo ikke helt på en måte, det har nemlig ikke regnet konstant i hele juni! et døgn hos metrologene går fra 08.00 den ene dagen til 07.59 neste dag, regner det noe i løpet av de 24timene så regnes det som et nedbørsdøgn, uansett hvor lite eller mye det har regnet... Og jada, det regnet i Bergen i dag også, så da er vi visst på det 27.døgnet med regn, hvorfor det er et døgn lengre enn hva kalenderen sier får du spørre de om!:p

Uansett, jeg hev på meg en kjole og dro til byen i dag, det var dritkaldt men det gjorde absolutt ingenting siden solen skinte! Litt shopping forsøkte jeg meg også på, egentlig skulle jeg ha noen gensre men istedenfor kom jeg hjem med en Buddha-statue fra Kremmerhuset, der var det nemlig salg! Aller helst vil jeg ha en større Buddha men de er så tunge at jeg ikke vet om jeg vil klare å få de med meg hjem hele...:p

Nå skal jeg straks legge meg, klokken er jo allerede straks 23.40, vet ikke helt hvor kvelden har blitt av. I morgen skal jeg henge med Pinnsvinet og så skal jeg til Fysio-damen, mulig jeg rett og slett må ha meg en tur ut før det, solen skal nemlig skinne uten så veldig mye vind i i morgen:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar