tirsdag 6. juni 2017

Hverdagen på plass

Da er hverdagen igang igjen og jeg smalt så lang jeg er rett i den... Beina er så på tulltur at du aner ikke! tror ikke de verken liker hverdager eller helligdager jeg... Men det ble strikkeklubb på meg likevel da, det måtte nemlig bli det, sånn går det når man sier ja når de skjønne Blomsterdamene trenger hjelp!:p 

Stemningen der var så som så, lydnivået ekstremt høyt men herlige Snehvit forklarte meg hvordan jeg kunne få vrange masker uten å strikke vrange masker, genialt! Altså, jeg strikker noen sokker som har en del partier hvor man skal strikke vrange masker. Men å gjøre det når man strikker med fem pinner er ikke så veldig lett, jeg syns det var alt for løst så jeg klaget til henne. Da bare så hun på meg og så sa hun bare - det er bare så enkelt at du vrenger strikketøyet og strikker rette masker!:p Har aldri strikket sokker før, eller, strikket et par i størrelse 9mnder for lenge siden, men aldri større sokker, jeg syns det virker så vanskelig men alle jeg kjenner som strikker sier det er såååå enkelt, så da må jo jeg se om det stemmer!:p

Nå skal jeg spise litt kvelds og så går vel resten av kvelden til strikking og tv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar