lørdag 17. juni 2017

Tidlig oppe!

Trøtt, sliten og lei, det tror jeg er ordene som beskriver meg best i dag... denne uken har vært fryktelig tøff, lang og slitsom, men det har heldigvis også skjedd koselige ting da:D

Dagen i dag startet tidlig, jeg dro til byen for å bytte lommeboken, damen i butikken var litt skeptisk, den var jo på salg... men altså, det har da virkelig ingenting å si! men jeg gikk ut derfra med en ny lommebok, var forberedt på å krangle men det slapp jeg heldigvis! Utenom den byturen har jeg ikke gjort så veldig mye, fikk ikke utdelt så veldig mye energi i dag... men jeg tryllet frem et lite korn med energi sånn at jeg fikk ryddet litt da, det var veldig lurt! for i kveld fikk jeg plutselig beskjed om at jeg muligens får besøk i morgen en eller annen gang, ikke alltid barebare med folk som inviterer seg selv på besøk:p

Nå sitter jeg og prøver å knote ned en mail til avklaringsfyren, han gav meg en god uke på å svare ham så da er det like greit å gi han et svar. Jeg velger å skrive mail til han, da kan jeg få si det jeg vil si uten og bli avbrutt. Og så er det så mye enklere å skrive enn å prate, spesielt når det gjelder en som jeg føler overrumpler meg og rett og slett er for voldsom.

Snart skal jeg gå og legge meg, når klokken var åtte ville jeg gjerne krype under dynen men det var rett og slett for tidlig. Morgendagen skal være veldig rolig! Planen er å bake litt, jeg har nemlig veldig lyst på sjokoladekake!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar