fredag 23. juni 2017

Sankthansfeiring under tak!

Egentlig hadde jeg ingen planer for kvelden, den skulle tilbringes i sofaen med brus, strikketøy og tv, trodde jeg da. Men så plutselig ringte telefonen, det var Pinnsvinet - kom bort til oss! vi sitter i garasjen og griller marsmellows! kle godt på deg for det er kaldt! Så da var det bare til å sprette opp, skremme vekk sovemonsteret som prøvde å ta tak i meg, få på seg litt ull- og regnklær og komme seg bort. I garasjen var det stelt istand til fest med engangsgrill, grillpølser, marsmellows, brus og masse godt:D Vi dro også på en liten biltur for å se om vi så noen bål men det var det jammen meg dårlig med altså! Kanskje ikke så rart siden det bare regnet og regnet og regnet...

Nå er jeg kommet tilbake til sofaen og strikketøyet, eller, må nøste opp en garnhespe men det orker jeg ikke akkurat nå. Så da blir det et annet strikketøy og "Blue Bloods" på tv2sumo!

God kveld videre!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar