tirsdag 13. juni 2017

En vanvittig lang tirsdag

En vanvittig lang dag er over! Jeg er fullstendig tappet for energi og burde definitivt gå og legge meg! Noe jeg også har store planer om å gjøre rimelig snart! Men jeg måtte bare innom og skrive et lite innlegg likevel:p

Dagen har som skrevet over vært lang, den inneholdt blant annet strikkeklubb, kafe, isspising, handling, mer isspising og biltur med Pinnsvinet:p Det som skjedde i går kveld er heldigvis helt i orden igjen, ingen varige mèn for den det gjaldt og det er jeg fryktelig glad for!<3

I morgen skal jeg heldigvis til Humlen igjen, det er jeg veldig glad for! Vi har mye å snakke om og jeg trenger hennes tanker om mye! Spesielt om avklaringsopplegget, jeg aner nemlig ikke hva jeg skal gjøre videre. Jeg har ingen "punsh" å sette inn slik avklaringsfyren ønsker av meg, jeg har såvidt "punsh" til å klare hverdagslige ting... 

Nei, nå må jeg komme meg i seng altså! god natt og sov godt alle der ute!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar