onsdag 21. juni 2017

Spøkelse fra fortiden

Timen hos Humlen var som alltid veldig god! Vi snakket om mye forskjellig, blant annet avklaringsfyren, jeg hadde printet ut det jeg hadde skrevet til ham + svaret jeg fikk slik at hun kunne få lese det. Hun syns det var veldig godt skrevet og sa blant annet at skriving virkelig er en av mine ressurser! det har hun veldig rett i! At jeg hadde skrevet og slettet, skrevet og slettet var ikke så unaturlig, det er gjerne det som må til når det skal skrives noe som ikke er så veldig lett.
Leger snakket vi også om, jeg hadde rett i at hun har litt kjennskap til de andre legene på legekontoret mitt! Mulig jeg prøver å få time hos en av de mannlige legene men jeg vet ikke helt ennå. Uansett så er det straks fellesferie og dermed ikke sikkert det blir så mye gjort på denne siden av ferien. 
Vi snakket også om omgangskretsen min, den har vokst en god del siden jeg flyttet hit jeg bor nå, noe som er veldig bra! Humlen sa at når jeg startet hos henne så hadde jeg jo ikke jevnlig kontakt med særlig mange andre enn Solstrålen, men nå har jeg flere jeg prater med. Okey, kanskje ikke så veldig jevnlig men likevel er det betraktelig bedre enn for ett år siden!

Etter timen hos Humlen i dag tuslet jeg ned til Pinnsvinet, hun hadde nemlig bestemt seg for å ta resten av dagen fri når jeg kom tilbake:p Men mens vi satt der og skravlet litt kom det to damer gående inn, hun jobber i en butikk altså, og jeg frøs virkelig til is når jeg så hvem den ene damen var... Pinnsvinet så reaksjonen min og lurte på om jeg hadde sett et spøkelse for jeg ble nemlig veldig blek... damen som dukket opp var lærer på barneskolen og hadde parallellklassen min... Jeg har ikke sett henne på flere år, hvorfor hun er i dette området aner jeg ikke, jeg håper hun aldri mer kommer tilbake hit iallfall! Jeg datt så lang jeg er rett ut forbi toleransevinduet mitt og måtte jobbe skikkelig med å komme meg opp igjen, det var ikke så veldig lett! Men jeg klarte heldigvis å komme et lite stykke oppover, og litt er jo bedre enn ingenting! Verktøykassen min kicket sånn delvis inn og jeg fikk iallfall nesetippen over vannflaten.

Så fant Pinnsvinet heldigvis ut at hun var klar til å dra, så da dro vi til kjøpesenteret for jeg ville nemlig på elkjøp. Der skulle jeg kjøpe meg en aktivitetsklokke, fikk penger til bursdagen min så da fant jeg ut at de villle jeg bruke på det!:p Nå har jeg fått klokken til å funke, dessverre er den så følsom at jeg bare kan riste på hånden for å få telt noen skritt, håpet var nemlig at den skulle være litt bedre enn mobilen! Men fordelen er at det er søvnmåling! Det gleder jeg meg til å sjekke ut i morgen altså! 

Nå skal jeg finne en is og spise, jeg har nemlig lyst på det:p Aller mest vil jeg ha en sjokoladeis men jeg orker ikke å gå på butikken, så da blir det heller frisk-is-sorbet:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar