mandag 5. juni 2017

Denne langhelgen har vært laaaang! At jeg har vært syk har nok det meste å si da, for de fleste dagene har jo blitt tilbrakt i sofaen for det aller meste og da går det som regel sakte dag... Men nå er helligdagene over for denne gangen, nå er det ikke røde dager før i desember igjen. 

Dagen i dag har vært litt fornuftig da, jeg har til og med vært ute en tur! Målet var peppes, ville ha noe godt til middag men ingenting av det jeg hadde i kjøleskapet fristet. Det ble til at jeg timet bestillingen slik at jeg kunne gå ned, hente pizzaen og ta times eneste buss hjem igjen. Jeg hadde litt god tid så jeg hadde nok kommet nesten halvvei opp igjen før bussen kom om jeg hadde gått oppover istedenfor til busstoppet. Men så er det jo disse to beina mine, de vil jo gjerne ha et ord eller ti med i avgjørelser som taes, så da er det jo greit at de får det som de vil, iallfall sånn innimellom, hehe:p

Nå skal det skravles med Pinnsvinet!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar