lørdag 24. juni 2017

Lørdag 24.06

I dag har jeg vært på tur med Pinnsvinet, vi var først innom jobben hennes og så dro vi videre på shopping. På lindex fant jeg den knallkule kjolen til bare 104kr:D Den har jeg faktisk både sett på og prøvd flere ganger siden jeg så den i butikken for første gang, så siden jeg nå fant en jeg visste passet fant jeg ut at det rett og slett er meningen at jeg skulle kjøpe den!:p

Ettermiddagen og kvelden har gått til å glo på tv, egentlig ville jeg se på CriminalMinds men tv2sumo bare tuller seg. Den påstår at det er feil tilkobling med noe hdmi-ledninger og tull og tøys og at det ikke kan vises... men det stemmer ikke! flere serier er mulige å se på men ikke verken CM eller den orginale MacGyveren var mulig å få til:( Så da går det i haugamle episoder av Mot i Brøstet, hihi:p 

Nå skal jeg spise litt kvelds og muligens skravle litt med en venninne fra videregående, hun var plutselig pålogget på facebook:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar