fredag 16. juni 2017

Kanskje?

Heldigvis var Sjefsengelen på jobb når jeg tittet innom i formiddag! Vi pratet litt om Marihønen men dessverre har ting forandret seg litt, så nå er det mer usikkert om jeg får gå hos henne eller ikke... I tillegg skal hun snart ha ferie, så om jeg får et ja så blir det ikke på denne siden av ferien. Det går jo forsåvidt greit siden det ikke er noe som haster, i tillegg starter jo fellesferien snart! Men min skjønne Sjefsengel skulle prate med henne for meg og så skal jeg gå innom til uken og høre hva svaret blir! Jeg håper virkelig at hun sier ja til å ha meg som pasient, det hadde vært veldig greit! Sier hun nei er det jo andre leger å bytte til, men samtidig så vil jeg aller helst bli værende hos Englene, for jeg tror ikke jeg kan ta de med meg til et annet legekontor:p Og da har jeg jo selvfølgelig Raketten, samtidig så er jeg veldig usikker på om hun er med på det Humlen og jeg tenker på, det rett og slett pga hvordan hun har møtt meg når jeg var hos henne i høst og bad om henvisning til smerteklinikken...

Så dro jeg til tannlegen, fikk bare skryt!:D Det måtte feires, spesielt når jeg fant en butikk med opphørssalg! Det ble også en bok med meg hjem, en sokkestrikkebok!:D Og så handlet jeg for Pinnsvinet og når hun fikk vite hva jeg hadde kjøpt for henne ble hun veldig glad! På vei hjem ringte BlomsterdameT meg, BlomsterdameS hadde nemlig fått en strålende idè! Så da måtte de slå på tråden til meg og spørre om jeg ville være med på det de hadde å foreslå, det var så koselig og rørende at jeg takket ja på sekundet! Så nå gleder jeg meg innmari mye til mandag altså!

Jeg er fryktelig glad for at det er helg nå! denne uken har vært mer enn lang nok og gårsdagen tok fullstendig knekken på meg. Heldigvis kan jeg se tilbake på en veldig innholdsrik uke og selv om jeg gjerne skulle ha vært foruten mandagen er det meste som har skjedd bare positivt og kjekt! Egentlig hadde jeg tenkt å ha en rolig dag i morgen men jeg ser at jeg må inn igjen til byen, kjøpte meg en ny lommebok men den er dessverre ødelagt... jeg kan drøye det til over helgen men det vil jeg ikke, tror jeg da, får se i morgen tenker jeg:p

Nå skal jeg strikke, har store planer om å bli ferdig med sokken jeg strikker, er sånn ca halvveis:D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar