onsdag 7. juni 2017

Onsdag 07.06

I dag ville jeg ikke stå opp, dynen ville ikke gi slipp på meg og vi var vel egentlig veldig enige om at jeg bare kunne tilbringe dagen i sengen:p Men det gikk ikke, spesielt ikke siden jeg skulle til Humlen! Så, etter en mye frem og tilbake, klarte jeg å komme meg opp, det var hardt men det gikk til slutt da:p 

På vei til Humlen var jeg både innom en strikkebutikk og jobben til Pinnsvinet. På strikkebutikken kjøpte jeg meg en sokkepakke, de er bare råkule! Egentlig burde jeg jo vente og se om jeg i det hele tatt blir bitt av sokkestrikkebasillen, men siden det var salg bare måtte jeg slå til:p ikke det at det var så mye salg, fikk 22kr i rabatt da, men salg er salg uansett:p Og om jeg ikke blir bitt av sokkestrikkebasillen så har jeg flere som jeg kan spørre for å få sokkene strikket:p Jeg stakk også hodet inn til Pinnsvinet og sa hei til henne før jeg gikk ut og satte meg på en brygge. Det var så deilig å bare sitte der og nyte vinden og lukten av deilig sjø!

Humlen var ikke kommet når jeg kom så da var det veldig greit at strikketøyet var med i sekken. Men jeg fikk ikke strikket så veldig mange omganger før hun dukket opp med et smil:) Vi pratet som vanlig om veldig mye og når jeg gikk derfra hadde jeg enda mer yogaøvelser med meg. Denne gangen fikk jeg øvelser som gir styrke, sånn som krigerstillingene og båten blant annet. Hun advarte meg angående mulig gangsperr så det blir jo spennende å se om jeg får det!:p

Etter at timen min var over hos henne dro jeg til kjøpesenteret, jeg laget nemlig orden i klesskapet mitt i går kveld (eeh, les natt). Mens jeg holdt på oppdaget jeg at gensere er noe jeg har litt mangel på, så derfor håpet jeg at jeg ville finne noe. Men shoppingen var veldig resultatløs, jeg fant ingenting som jeg likte... Er jeg heldig så har jeg litt mer flaks i morgen, da er nemlig planen å ta en bytur for å se om jeg får tak i en ny yogatights:p

Nå skal det strikkes!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar