lørdag 3. juni 2017

Roadtrip!

Jeg har vært på beina i mange, mange timer i dag, det var ikke lurt! Men det har vært koselig da, jeg var på roadtrip med Snehvit og noen andre strikkere og jeg kom hjem med noen deilige nøster med garn!:D Målet med de nøstene er å strikke sokker, alle sier at det er så innmari enkelt så da er det jo bare å prøve!:p

Tror ikke turen var så veldig lur sånn utifra formen min da, jeg er gørrsliten og beina gir tydelig beskjed om at det har vært litt for heftig dag. At de ikke har det så bra er kanskje ikke så rart da, jeg har jo vært mer i ro enn i bevegelse fra onsdag ettermiddag til i morges... Men nå skal de få to nye rolige dager til på rad, bare med litt mer bevegelse da, det tror jeg både de og resten av meg har godt av! 

Satt og leste litt i dagboken min i sted, det er innimellom litt morsomt å gå tilbake både ett og to år i tid og se hva jeg skrev da. Det ble bare ett år tilbake i tid, 2.juni i fjor hadde jeg nemlig time hos Solstrålen og det viste seg at jeg var syk på samme tidspunkt da også! Når jeg var hos henne den dagen hadde jeg vært forkjølet i en hel uke, denne gangen ser det heldigvis ut som om jeg slipper unna forkjølelsen da! Blomsterdame T ringte meg forresten i
går og da sa hun at det går faktisk feber og halstrøbbel for tiden, så da er det nok det jeg har fått!

Nå skal jeg finne meg et stort glass med cola og litt sjokolade og glo videre på tv!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar