torsdag 8. juni 2017

Trasketur gjennom Bergens regnvåte gater!

Ja, som overskriften sier så har jeg hatt bytur i dag, jeg dro hjemmefra allerede kvart over ti og deretter gikk det slag i slag med butikker, greit med byturer når man vet hva man skal ha! Bankkortet mitt ble betraktelig svidd i kantene! Var nemlig innom et yogastudio hvor de selger de kuleste tigthser som finnes og da var det gjort, hehe! Jeg har jo bursdag snart så da er det lov å kjøpe bursdagsgaver til seg selv, hihihi:p

Dessverre var turen alt for mye for de stakkars beina mine... de har det helt skrekkelig nå og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få de blide igjen. Så nå har jeg bare koblet ut og så får de være i fred, jeg vet nemlig ikke helt hva de verken ønsker eller trenger, tror ikke de vet det helt selv heller og da er det greiest å gjøre det sånn, tror jeg da... 

Aller mest har jeg lyst til å stange hodet i veggen for jeg føler at jeg nesten blir litt gal... men det vil jo ikke gjøre ting bedre, det vil vel heller være motsatt, at ting bare blir verre av det... Skulle så gjerne ha ønsket at det fantes medisiner som hadde funket og gitt meg smertelindring! Jeg har fremdeles en type jeg kan prøve om jeg vil, eller, jeg hadde tilbudet når Solstrålen var legen min iallfall. Men samtidig så ble jeg så full av kjipe bivirkninger når jeg prøvde medisinen Haukeland foreslo at jeg kunne få prøve at det ikke var gøyt! Det verste var at det etter en stund gikk kraftig utover psyken min og det var absolutt ikke noe kjekt i det hele tatt! På grunn av det, spesielt psyken, kjenner jeg at det sitter veldig langt inne å skulle prøve noe mer! Det er som Solstrålen sa - jeg må velge mellom pest og kolera! Men kanskje det en vakker dag i fremtiden kommer noe som kan hjelpe? må jo håpe på det!

I morgen skal jeg til Fysio-damen, kanskje hun klarer å gjøre beina litt glade igjen?

Nå skal jeg se på Criminal Minds og spise litt kvelds! Håper og tror at natten ikke blir alt for ille til tross for intense vonde bein!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar