torsdag 15. juni 2017

Tur-torsdag

I dag har jeg vært på en laaaang tur sammen med blant annet Blomsterdamene og Snehvit, det har vært veldig koselig! Nå har jeg også muligens lagt planer for bursdagen min takket være Blomsterdame S:D

Nå skal jeg straks legge meg men kjenner at jeg må lande litt til, har bare vært hjemme en knapp time nemlig. Må tidlig opp i morgen også så jeg kan ikke drøye det for lenge, planen er nemlig å stikke innom legekontoret og se om Sjefsengelen er på jobb og eventuelt prate med henne om å få en time hos Marihønen. Etter det skal jeg fyke avgårde inn til sentrum, har nemlig min årlige sjekk hos tannlegen. Regner med at det ikke er den eneste timen jeg ender opp med da, har en del gamle fyllinger som må byttes... men det er greit, jeg slipper å betale en eneste krone!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar