søndag 18. juni 2017

Mislykket glasur, som vanlig...

Kakebaking er IKKE en av mine sterkeste sider altså! Men nå er sjokoladekaken bakt, den står til kjøling på kjøkkenbenken med en litt snodig glasur på seg, jeg får aldri glasuren skikkelig vellykket nemlig... utseendet er ikke sååå nøye så lenge den er god! Den MÅ være god! jeg har nemlig ikke flere egg til en kake til, heller ikke mer melis til glasuren, slik at jeg kan bake mer i kveld! Smakes på skal den om en stund, først tror jeg at jeg skal shine kjøkkenet, det ser nemlig ikke ut, spesielt ikke benken da den er full av glasur som rente av, haha:p

Utenom kakebakingen har jeg strikket, strikket og strikket enda mer, gjorde nemlig en stor bommert i går kveld og begynte nye omganger en hel pinne før jeg skulle og det måtte jo taes opp igjen... Og så har jeg lurt sovemonsteret da, det prøver seg rett som det er for tiden...

I morgen skal jeg flere koselige ting, blant annet så skal jeg i morgen ettermiddag være med Blomsterdamene, og om kvelden skal jeg være med Pinnsvinet og Snehvit + at jeg forhåpentligvis møter Bamse og Karamell, Karamell er nesten helt garantert, Bamse er litt mer usikkert. Jeg skal også innom Englene, jeg er fryktelig spent på hva svar Sjefsengelen fikk av Marihønen på fredag, jeg håper det er positivt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar