søndag 4. juni 2017

1.pinsedag = dagsoving og ettermiddagstur

Energisjefen var skikkelig gjerrig med meg i dag! Jeg fikk ikke et eneste korn med energi og i tillegg sovnet jeg rundt 12.30... Søvnen bare kom og tyllet meg inn men jeg halvveis lå i sofaen og leste, først klokken to klarte jeg å våkne skikkelig... Jeg skjønte det litt for sent, jeg tolket ikke helt signalene, noe jeg burde ha gjort sånn at jeg hadde kunne kommet meg ut på tur eller gjort noe for å unngå det... når jeg først våknet var det på grunn av beina, de var intense vonde og jeg visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg... jeg prøvde noen triks jeg har i ermet men beina bet ikke på noe som helst, så da flyttet jeg fokuset vekk fra dem og glodde på tv, jeg koblet rett og slett ut for jeg orket ikke å forholde meg til beina og de orket vel heller ikke helt å forholde seg til seg selv heller...

Tre timer senere fant jeg ut at jeg bare var helt nødt til å få litt frisk luft uansett smertegraden i beina! Så da ble koseklær byttet ut med en treningstigths, ulltrøye og regnjakke, en ny krimlydbok ble lastet ned til telefonen og jeg la i vei. Jeg har ikke umiddelbar tilgang til skogen dessverre, det er mye asfalt før jeg kommer meg inn i den. Men i dag fant jeg ut at jeg skulle prøve den korteste veien fra meg til fjellet Humlen, vofsen hennes og jeg gikk oppover på på onsdag. Den veien har vært stengt i mange måneder pga veiarbeid men nå har den vært åpen en god stund. Og for å si det sånn så fikk jeg testet kondisen min! Det var jo de bratteste av de bratteste bakkene jeg kunne komme over jo! Men samtidig så gir jo det et lite håp om at jeg kan gjøre noe med kondisen min da. Det var nemlig noe Humlen og jeg var inne på når vi gikk på tur på onsdag! Så hvis jeg går der noen ganger i uken så blir sikkert neste oppovertur med Humlen og vofsen hennes et par hakk lettere for meg:p

Nå er det Beck på tv2 og det skal jeg se, tror jeg må finne meg noe kvelds også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar