tirsdag 27. juni 2017

En solfylt tirsdag!

For en vakker dag dette har vært, og forsåvidt er ennå!
Jeg har vært veldig flink, jeg har nemlig vært ute og gått på tur! planen var egentlig å henge med Pinnsvinet på kjøpesenteret før jeg skulle til Fysio-damen men hun følte seg litt pjusk og orket ikke det. Derfor hadde jeg plutselig hele formiddagen og halve ettermiddagen helt fri, det måtte jo bare benyttes når solen skinte fra skyfri himmel! Så når klokken var rundt tolv, jada, jeg var fryktelig treg med å komme meg ut, la jeg i vei oppover et fjell. Planen var å gå så langt jeg orket (les gadd, haha:p) og så finne meg en plass hvor jeg kunne sitte og slappe av, det gjorde jeg også, det dukket nemlig opp et vannrør som var en hel perfekt benk! arbeiderne har glemt å ta det med seg for det er nemlig ikke i bruk, men det er helt greit altså!:p 

Etter turen gav jeg to slitne bein litt omsorg i form av tøy og bøy, det er grådig lurt å gjøre! Og så var det tid for min siste time hos Fysio-damen på mange uker! Jeg spurte nemlig om vi bare kunne droppe timer nå i sommer, det passet henne veldig greit for hun skal nemlig ha litt hoppeferie. Det går jo stort sett i tøy og bøy når jeg er der og det får jeg jo også gjort på yogamatten hjemme, så da går det helt greit å ha noen uker fri tenker jeg! En liten bursdagsgave fikk jeg også av henne, hihi:D 

I morgen skal jeg til Humlen, det kjenner jeg skal bli godt! Mulig jeg prøver å komme meg ut på en tur før jeg skal til henne, det skal nemlig være pent vær i morgen også!:D Men det kommer helt an på hvordan natten blir og om jeg i det hele tatt klarer å komme meg opp tidsnok til at jeg rekker alt som må gjøres!:p Eeh, når jeg tenker meg om så tror jeg heller at jeg går ned til henne, bussrutene i hverdagen er jo som lørdagsruter nå som skyss har tatt ferie... skyss = håpløst!

Nå skal jeg strikke litt og så skal jeg krype under dynen og håpe at søvnen finner meg fort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar