onsdag 28. juni 2017

En vakker onsdag!

Hihihihihi! Humlen og jeg gikk i helt lik tigths i dag, hahaha! I tillegg hadde vi svarte kjoler på oss, hun hadde vært mye lurere enn meg og valgt en kjole som passet for dagens temperatur, jeg derimot hadde valgt en sånn "joggegenser-kjole", det var litt vel varmt...:p For her har det nemlig blitt sommer, tro det eller ei! Jeg var litt usikker på om jeg virkelig skulle stole på temperaturen da det så ut til å komme et skylag i formiddag, det skulle jeg ha gjort, for jeg kledde meg alt for varmt. Men jeg var heldigvis så lur at jeg IKKE hadde ytterjakke verken på eller med meg, det hadde jeg heldigvis ikke bruk for! Men i sekken lå det et sjal, bare sånn i tilfelle:p

Vi pratet som vanlig om mye forskjellig, hun fikk se søvnregisteringen og hennes konklusjon er at jeg sover alt for lite! I rem-stadiet skal jeg iallfall befinne meg i tre timer, det meste jeg har vært i det stadiumet den siste uken er 1time og 55min... Men vi fortsetter, Humlen har ingen planer om å gi seg helt ennå når det gjelder søvnen min! Det syns jeg er bra, for det har ikke jeg heller!:D Samtidig så er søvnen betraktelig bedre enn hva den var for litt over tre år siden når jeg begynte å gå til Solstrålen, likevel kan den (forhåpentligvis) bli myyye bedre! Jeg har faktisk ikke tatt en eneste imovane på snart ett helt år! Det var ikke noe jeg gikk på fast da, en til tre piller i uken, om jeg i det hele tatt tok det. Den første pakken hadde jeg i nærmere fem måneder, så jeg brukte det veldig med måte og det var absolutt ingen fare for avhengighet!:p

Kondisen min snakket vi også om, hun vil at jeg skal prøve å ta enda mer i sånn at pulsen min blir enda høyere når jeg går på tur. Så det skal jeg virkelig forsøke! jeg har jo noen hinsides bratte bakker å trene i, så det burde gå! Når hun er tilbake fra ferien sin i august skal vi ut og gå, så da har jeg heldigvis noen uker å trene litt på!:p For det hadde jo vært gøyt å gå samme tur med henne som sist og klare å komme enda lengre enn hva vi gjorde! og ikke minst å kunne gå opp bakkene med litt færre pauser enn hva jeg trengte:p

Nå skal jeg henge opp en maskin med klær og så skal jeg lage litt middag! muligens jeg tusler bort på butikken og kjøper meg en is til dessert, har is i fryseren men jeg har litt lyst på sjokoladeis og det har jeg ikke der:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar