tirsdag 20. juni 2017

Fikk et nei:(

Dagen i dag har vært lang, smertefull og trett! Den startet veldig rolig, jeg skulle ikke til Fysio-damen før 14.40 så jeg hadde med andre ord veldig god tid! jeg burde ha gjort mye, sånn som å vaske klær, men likevel så sullet jeg vekk hele formiddagen:p

Når jeg kom til senteret stakk jeg innom legekontoret for å se om Sjefsengelen var der, det var hun, og de to andre englene. Men dessverre hadde hun bare dårlige nyheter til meg, Marihønen sa, pga redusering av pasientlisten sin, nei til at jeg får gå til henne før det kommer en ledig plass på listen som blir min... Sjefsengelen anbefalte de to mannlige legene da men jeg vet ikke helt om jeg vil forsøke en av de... Men samtidig så trenger jeg en lege jeg kan klare å prate med og som virkelig vil hjelpe meg og ikke minst en som virkelig hører på meg! Og det føler jeg dessverre at Raketten IKKE gjør...! Andre legekontor er jo alternativer men samtidig så har jeg det behovet for å bli værende hos Englene, rett og slett fordi det kontoret er et trygt sted for meg, der har jeg vært i mange, mange år nå, først hos Syklisten og så hos Solstrålen, og selvfølgelig de gode Englene!
Heldigvis skal jeg til Humlen i morgen, hun har kanskje litt kjennskap til de andre legene på kontoret!

Når klokken var rundt 18.00 dukket dessverre sovemonsteret opp, jeg var for sliten til å ta opp kampen og dermed så vant det... men heldigvis sov jeg ikke mer enn i rundt 20min tilsammen, det hadde vært mye verre om jeg hadde våknet nå for eksempel!

Nå skal jeg spise litt og så ringe Pinnsvinet og skravle litt med henne:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar