lørdag 1. juli 2017

Ny måned og blanke ark

Herligheten planeten! det er jo 1.juli i dag! Hvor har månedene egentlig tatt veien? I dag starter vi den 7.måneden i 2017, om bare et halvt år til vi skriver 2018...

Hva har jeg egentlig brukt dagen til? jeg har ikke et så veldig godt svar på det, hehe:p Det tok fryktelig lang tid fra jeg våknet til jeg i det hele tatt klarte å stå opp, først litt over elleve satt jeg og spiste frokost, er det ferie så er det ferie!:p Formiddagen gikk til å strikke, ettermiddagen gikk til å strikke, handle og rydde, kvelden har gått til å strikke, prøve å fikse eple-boksen og skravle i halvannen time med Pinnsvinet:p Eple-boksen har nå holdt på i nærmere FIRE TIMER på å laste ned den nyeste oppdateringen, siden jeg ikke får spille av alt jeg vil inne på tv2Sumo så tilbakesatte jeg boksen til fabrikkinnstillingene for å så laste ned den nyeste oppdateringen. Jeg regnet med at det ville ta tid, men ikke såååå lang tid som det har gjort... Så derfor håper jeg virkelig dette fungerer! det er nemlig veldig irriterende å ikke få se det man vil se! Ooo, nå gjenstår det bare to trinn av oppdateringen, det kan ta noen minutter. Ett eple-minutt er vel ti vanlige minutter, virker iallfall sånn...:p

Nå skal jeg spise pittelitt kvelds, se på MacGyver, om jeg får lov da, og så kubbe, etterhvert:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar