onsdag 19. juli 2017

En fantastisk formiddag!

I dag har jeg hatt en alldeles herlig og fantastisk formiddag!
Siden det er sommer her i vest i noen dager må jo det benyttes fullt ut! Så i går kveld pakket jeg sekken med piknikkteppe, badetøy, håndkle, bok og nyladet kamera, det var innmari lurt gjort! jeg var nemlig litt sent ute når jeg først kom meg opp i dag:p Turen gikk selvfølgelig til Humleplassen! Der har jeg ikke vært på litt over åtte uker, noe som egentlig er alt for lang tid! Men årsaken er været, det er nemlig ikke så veldig greit å gå siste stykke til elven når det er veldig vått for da er det så mye vann på stien.

Elven bruste skikkelig og jeg hørte den leeenge før jeg engang kunne skimte den! Vannstanden var veldig høy, det er ikke ofte det er så mye vann der! Vått i gresset var det også, iallfall litt, men heldigvis har piknikkteppet en bakside som er rimelig vanntett. Når jeg kom frem nesten hoppet jeg ut av sko og sokker og vasset uti! Det var litt kaldt men også innmari deilig! Jeg stod ute i elven og bare nøt det! Dessverre var det for kaldt til at jeg ville bade, i tillegg var strømmen veldig sterk så jeg valgte å holde meg på det grunne og vasse.

Det var så innmari deilig å bare ligge der og nyte solen, høre på elven som bruste, humlene som summet og fuglene som sang så innmari vakkert! I tillegg fikk jeg ha plassen helt, helt, helt for meg selv! Det kom ingen andre mens jeg var der og det var så godt! Etter to timer kjente jeg at solen stekte litt for mye i meg, så siden batteriene mine var godt oppladet fant jeg ut at jeg kunne gi meg før jeg smeltet helt vekk:p

Nå sitter jeg i sofaen og glor på tv, tenker at det er heeeelt greit til tross for at solen skinner når jeg har vært ute i mange timer!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar