søndag 30. juli 2017

TIl topps!

I dag har jeg vært på fjelltur og attpåtil orket jeg å gå til topps! Jeg var litt frem og tilbake om jeg skulle gå ut av huset eller ikke i dag men så bestemte jeg meg siden regnet ikke så ut til å komme med det første! Så da hoppet jeg i treningstøy, fant øreproppene, satte på lydboken og la i vei. Litt i tvil om hvilken vei jeg skulle velge emn jeg falt på den enkleste men samtidig på en måte den verste for beina da den inneholder aller mest asfalt. Det var veldig deilig å være ute og gå, dro på en regnjakke i tilfellet regnet skulle komme men det var bare bortkastet, regnet kom nemlig et par timer etter at jeg hadde kommet hjem:p

Resten av dagen har gått til å glo på tv, lage middag og ellers gjøre minst mulig! Beina gir klar beskjed om at de er slitne, ikke så veldig rart sånn egentlig, for jeg har gått relativt langt. Og så har jeg en liten mistanke om at de er litt sure på meg fordi jeg valgte veien med mest asfalt...

Uken som står for turen skal inneholde to timer hos Sommerfuglen, noe annet har jeg ikke på tapetet, ennå iallfall. Om bare en uke skal Humlen og jeg til nav-damen, jeg kjenner jeg gruer meg pittelitt! Aller helst håper jeg at nav-damen sier at jeg kan få søke om uføre og at jeg ikke må igjennom enda mer avklaring! Men det svaret får vi ikke helt ennå, så da får det bare være enn så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar