lørdag 8. juli 2017

Ut på tur!

Vet dere hva jeg fant på nå i kveld eller? Jeg har vært ute på treningstur!:O Tenk det da, Solstrålen!:p noe sånt hadde jeg aldri funnet på for to år siden, haha:p jeg syns jeg hører deg om jeg hadde fortalt det, hehehe:p Det var nemlig ingenting å se på på tven og i tillegg så bare bøllet Sumoen seg ved å bare komme med kornete bilder, og det går ikke an å se krim når det bare er masse fargete flekker på skjermen!

Det var veldig deilig å være ute og gå! Jeg hadde veien helt for meg selv og gikk og hørte på fuglene og skogsduene som kvitret og sang! Pulsen fikk jeg også opp, på det meste var den på 167spm og det er til og med litt over 85% av makspulsen min. I tre kvarter var jeg ute og gikk, til topps kom jeg meg også, det var litt gøyt egentlig! Jeg merker nemlig forskjell bare på de få turene jeg har hatt oppover der, for for hver gang jeg går oppover der så blir det pittelitt lettere! Så om jeg klarer å fortsette med dette resten av juli så tror jeg turen Humlen, Humle-vofsen og jeg skal ha blir betraktelig enklere enn forrige tur vi hadde!:D Vel hjemme igjen var det rett ned på yogamatten og tøye! beina fikk ligge i strekk i tre minutter hver, det tror jeg de satte stor pris på! Litt usikker på om de er så glade akkurat nå, jeg har nemlig gått over 10.000skritt i dag og det kjennes tydelig... 

Vet ikke om det var så lurt å gå på en sånn tur på kvelden, mulig det var for sent? Solstrålen sa nemlig at å trene om kvelden ikke er så lurt når man har søvnproblemer, noe jeg har... Men det er sommerferie, det er helt greit å skeie ut da! så da får det heller bare gå for denne gangen:p

Nå skal jeg spise litt kvelds og glo på Mot i Brøstet på macen min, må se på noe men orker ikke en sånn kornete sumo som den er på tven...:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar