fredag 14. juli 2017

Hmm?

Jeg sitter her og prøver å finne ut av hva jeg skal skrive men det er ingenting som dukker opp av ideer. Har jeg fått skrivetørke i tillegg til at strikkelysten min er forsvunnet??? jeg håper virkelig ikke det altså! Har du forslag til hva jeg kan skrive om så kom gjerne med det!:D

Ikke har det skjedd noe spesielt i dag som jeg kan skrive om heller, det har faktisk skjedd veldig lite og jeg har vel egentlig bare sullet bort dagen. Eller, jeg har faktisk gått i t-skjorte i etterdag da! var bare bort til Pinnsvinet og tilbake men det gjelder for det om!:p Nå er det en veldig vakker himmel ute, i horisonten kan jeg skimte noen rosa skyer og muligens litt tåkedis men siden nabohuset sperrer for utsikten min klarer jeg ikke helt å si det sikkert.

Nei, jeg tror jeg skal spise litt kvelds og så muligens snart legge meg. Kanskje natten kan gi meg noen gode ideer om hva jeg kan skrive om!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar