onsdag 26. juli 2017

Julis siste onsdag!

Dette har vært en slitsom dag, jeg fikk ikke særlig mye energi utdelt og det hjalp ikke så veldig at natten ble som den ble... I følge akvititetsklokken min har jeg 31 oppvåkninger, den lengste varte i 19 minutter og da kavet jeg skikkelig! Så jeg var ikke helt i vater eller humør når jeg våknet og visste dermed ikke helt hva jeg ville. Til slutt bestemte jeg meg for å dra til kjøpesenteret og det var lurt for jeg møtte nemlig favoritt-bussjåføren min når jeg skulle ta bussen! vi har ikke pratet med hverandre på flere uker for han har hatt ferie, så det var et koselig gjensyn!:D Han er en av de faste på ruten min og jeg kjenner han fra flere år tilbake også. Egentlig skulle jeg av lenge før vi kom til byen men det glemte jeg helt, han var litt pratesyk og hadde mye på hjertet:p 

Så istedenfor en tur på det lokale kjøpesenteret gikk jeg på Galleriet, trenger sårt en trenings-singlet men jeg fant ikke noe spennende dessverre... Så da dro jeg hjem, men på bussen hjemover dukket sovemonsteret opp og tullet meg inn i søvnen, jeg var veldig trett så egentlig var det litt deilig:p 

I morgen satser jeg på at det er noen flere påmeldte enn bare meg slik at det blir yoga hos Sommerfuglen!:D For en hel uke uten yoga hos henne blir liksom ikke det samme altså! På fredag skal jeg til legen, det blir veldig spennende! Håper han har lest det Humlen har skrevet til ham, forhåpentligvis har han også lest litt av det Solstrålen har skrevet i journalen min! Og så håper jeg at iallfall en av Englene mine er på jobb da!:D

Nå skal jeg spise pittelitt kvelds, er litt sent men det går iallfall minst en time til før jeg har lagt meg så da går det bra. God natt og sov godt, dont let the bedbugs bite!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar