tirsdag 25. juli 2017

Avlyste timer, sol og plagsomme klegg

Det ble ikke Sommerfugl-yoga-time på meg i dag! Jeg var nemlig den eneste påmeldte og derfor spurte hun så fint om vi kunne droppe timen, noe jeg selvfølgelig sa ja til. Hun skrev at vi sees på torsdag, så da regner jeg med at den ikke blir avlyst!:D

Siden yogaen ble avlyst og solen skinte kunne jeg jo ikke bare sitte inne hele formiddagen! Derfor fant jeg frem litt turklær, pakket sekken og la ivei! Problemet møtte jeg på etter bare en liten stund, jeg var på vei oppover en grusvei slik at jeg kunne komme inn i skogen. Meeen, jeg var ikke alene på den grusveien, jeg møtte også på en blodtørstig gjeng med KLEGG og de var innpåslitne de! Noen klarte jeg å klaske dø mens noen ville ikke la seg lure og fortsatte kampen og skulle tydeligvis ikke gi seg før de hadde fått klippet meg opp og sugd i seg litt blod! Dessverre ødela disse blodtørstige monstrene hele turen min! Jeg prøvde fortvilt å bli kvitt de men det funket ikke, så da endte jeg opp med å ta en helomvending og vendte rett og slette hjemover igjen! De klarte forresten ikke å få noe blod fra meg!:D

Heldigvis hadde jeg fått pulsen opp flere ganger, så turen var ikke fullstendig bortkastet til tross for at den ikke ble slik jeg ville ha det da! På veien hjemover stakk jeg innom butikken, kjøpte meg en iskald cola og en krone-is med nonstop, syntes at jeg trengte en liten trøst for all plagingen kleggen utsatte meg for altså!:p Vel hjemme igjen var det bare til å legge beina i strekk og gjøre litt yoga!

I ettermiddag har jeg vært med Pinnsvinet og tre andre damer fra strikkeklubben. Det var koselig å se de igjen men samtidig var det alt for mye prat om sykdom og elendighet... Selvfølgelig er det greit at de får pratet ut om det og at vi som hører på kan være støttende, kommed med råd osv., men samtidig så blir det veldig slitsomt når enkelte ikke evner å snakke om noe annet! 

Nå skal jeg glo på tv, kanskje spise en is og bare vente på at jeg blir trett nok til å kunne legge meg:p Hva morgendagen bringer vet jeg ikke helt, burde jo gå en tur til siden dagens tur ikke ble så veldig lang, meeen samtidig så har jeg ikke så veldig lyst til det siden jeg jo tross alt gikk på tur i dag:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar